HTML

Rövidzárlat

"Ne győzködd az agyadat!
A hiba a valóságban van!"

"Nohát, kimondhatom? Kimondom, mert különben
- ha nyílt nem lehetek - szétdurranok dühömben..."
/Moliere: Tudós nők. Illyés Gyula fordítása/

Mellesleg pedig megszületik egy alternatív irrealitás.

Friss topikok

Linkblog

2010.08.14. 20:07 irredenta vipera

Választási jelmondatok

Jobbik: "Óbuda nem alku tárgya!"

- Ingyen kéne...? >:)=)

 

 MSZP: "Pont ön. Pont most. Pont velünk"

- Pont nyolc év. És pont!

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rovidzarlat.blog.hu/api/trackback/id/tr462221963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mooneye · http://tuskevar.eu 2010.08.21. 18:21:04

Én találtam egy ilyet, hogy "A Fidesz semmit nem tanult, és semmit nem felejtett", vagy valami hasonlót. Először csak futólag láttam, és nem tudtam eldönteni, hogy akkor ez most mellettük, vagy ellenük akar-e szólni, és tulajdonképpen mit is jelent. Aztán láttam, hogy az MSZP pakolta ki, de nem lettem okosabb. Ötletek? :D

irredenta vipera 2010.08.25. 09:33:54

Gondolom, az MSZP szerint ez súlyos kritika, annak felrovása, hogy a Fidesz nem azt teszi, amit ők tennének.

Válaszom a jelmondatukra: "Aranyoskáim, tudjuk! Hát épp ezért szavaztunk rájuk!" :P Avagy: "DEO GRATIAS!" ;P
süti beállítások módosítása